... toate burticile (0)

Odiseea Sarcinii in 265 de zile, in fiecare zi mai aproape de comoara noastra.

S-a terminat vacanta

iulie 30
30. iulie 2010 20:07
A sosit ziua de vineri, 30 iulie 2010. S-a terminat vacanta. Bagajele sunt facute, ne urcam in masina si plecam spre Bucuresti, dupa ce luam micul dejun la "Stefan", evident. M-am intors cu o sensibilitate la picioare, din cauza caldurii. M-a cam ars soarele pe picioare si au ... [citeste mai departe]

3 remixuri intr-o singura seara

iulie 29
29. iulie 2010 20:33
E joi, ultima zi la mare. Maine dimineata plecam acasa. S-a terminat vacanta, fiindca tati incepe sa lucreze de vineri. Marea e la fel, ciorba. Salvamarii ne anunta ca sunt pesti otravitori in apa, ca deja au fost vreo 10 cazuri de contaminare si au fost dusi la spital. Nu prea ne mai vine sa... [citeste mai departe]

Mamaia

iulie 28
28. iulie 2010 19:50
A treia zi la mare. Miercuri, 28 iulie 2010. Vreme superba. Marea e foarte calda si foarte calma. Asta ii cam enerveaza pe baieti, care-si doreau enorm sa fie putin mai agitata. Si-au cumparat si saltea. Era perfect sa treaca cu ea peste valuri. Pentru mine ar fi fost ok sa fie briza mai puternica... [citeste mai departe]

Categorie:

Azi sunt valuri!

iulie 27
27. iulie 2010 18:35
Toata gasca e somnoroasa. Azi noapte au stat la un pahar si nu s-a trezit nici unul sa vina la plaja. Eu m-am trezit la 8 si am plecat singurica. Fiindca aseara a fost furtuna, azi avem parte de valuri. Au venit si ei dupa pranz si s-au bucurat din plin de aceasta zi. Eu doar intram sa ma ud si tr... [citeste mai departe]

Categorie:

Am plecat la mare!

iulie 26
26. iulie 2010 20:04
Iata ca a sosit si mult asteptata zi de luni, 26 iulie 2010, cand am plecat spre litoral. Am avut cateva mici emotii legate de vreme, ca ploua cu galeata dimineata, cand am iesit din Bucuresti. Din fericire, cu cat inaintam, cu atat se insenina si cerul. Am plecat in masina noastra cu Dan si Nico,... [citeste mai departe]

Prima party fără alcool

iulie 24
24. iulie 2010 09:33
  - Martini alb cu gheaţă şi lămâie, vă rog! am cerut pe un ton sigur, fermecător. - După cum daţi comanda, se vede că sunteţi cunoscătoare... zâmbea acum câteva luni un chelnăr simpatic. Da, asta este... sau era până de curând "marca mea". Dar aprec... [citeste mai departe]

Categorie: ,

Ce bine ca e vara!

iulie 21
21. iulie 2010 14:45
Sunt fericita ca sunt insarcinata vara, ca trec cea mai mare parte a sarcinii in acest anotimp. Pot manca multe legume proaspete in salate, multe fructe proaspete, de sezon. Am mancat capsuni si cirese in cantitati industriale. Acum s-a dus timpul lor si am trecut la pepene si struguri, necta... [citeste mai departe]

Afară cu pisica!

19. iulie 2010 23:30
Sunt o mare iubitoare de câini, la fel şi sotul meu. Totuşi, când am venit de la serviciu şi în hol am găsit o cutie, iar în cutie un sufleţel gri mieunător, nu am putut să nu îl accept in viaţa nostra. Bărbatu-meu fusese cucerit cu câteva ore înainte. ... [citeste mai departe]

Categorie: ,

Luna a sasea de sarcina

19. iulie 2010 19:03
E 19 iulie 2010. Am ajuns cu bine la 25 de saptamani de sarcina. Nu mai e mult timp pana te voi strange in brate, iubirea mea. Incepand din aceasta saptamana toata lumea a inceput sa ma intrebe cat timp mai am pana nasc. E regula. Pana de curand eram intrebata in cate luni sunt insarcinata. &... [citeste mai departe]

În sarcină nu ai voie să...

19. iulie 2010 17:06
"Doamnă doctor, vă rog frumos să-mi spuneţi doar ce trebuie să ştiu despre sarcină, nimic mai mult" - i-am spus ginocologului speriată că numai perspectiva de a ramâne gravidă imi va aduce mii de sfaturi, de interdicţii şi de manuale. Peste nici 4 săptamâni eram din nou... [citeste mai departe]

180 zile de la conceptie - Astazi am cumparat caruciorul

iulie 18
18. iulie 2010 17:18
Astazi am cumparat caruciorul tau, Ioana! Acum l-am adus acasa! Tu esti foarte fericita, de cand am intrat in magazin sa-l luam si pana acasa ai dat numai din maini si picioare...cred ca ti-a dat seama care-i treaba. Esti o fetita tare desteapta!     ... [citeste mai departe]

Comentarii recente

16171819202122
23242526272829
303112345

View posts in large calendar